Ett nätverk av änglar

"Om jag snubblat efter vägen, om jag skrubbat mina knän."
Lisa Ekdahl

Så har jag ett nätverk av änglar som tillsammans skulle lyfta upp mig borsta mig ren, torka min tårar, plåstra om mig och säga allt blir bra igen! MINA VÄNNER...

Nu va det väl snarare så att jag blev träffad av en Pi*l nånstans i hjärtetrakten (om man skulle vilja vara lite ordvitsig) och det gick la inte så bra...

Men då va dom plötsligt där allihopa och lyfte upp mig.

Utan inbördesordning så tackar jag er alla av hela mitt hjärta!

Isabella Shelberg, Anna Sannestål, Jessika Tiderman, Lina Carlsiö, Jenny Synnergren och sist men absolut inte minst söta Hanna Hedén

Jag e er evigt tacksam


Denna e till er


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag finns såklart där för dig!! Likaså finns du alltid där för mig när jag väl får ett utbrott och allt rasar samman på en gång...



KRAM

2010-03-07 @ 15:12:56
Postat av: Hanna

Det finns väl inget att tvivla på!

Du ska veta att du aldrig står ensam.

2010-03-12 @ 01:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0