Viola

I vintras inhandlade jag en gammal fåtölj som jag skulle klä om. Jag va väldigt ambitiös som ni kanske kan se här nedan i inlägget Hebbe lille i mitt hem. Projektet visade sig vara något svårare än väntat och det lovade uppföljningen kom aldrig. Ni har säkert för länge sen antagit att jag tog mig vatten över huvudet och försökt förtränga fåtöljen. Så e inte fallet Viola som hon hennes namn blev efter make overn har stått klar i flera månader. Jag e bara usel på att uppdatera min blogg... Så här är hon nu!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Så äntligen kommer den: Den högst efterlängtade bilden på kära Viola! Du är en mycket ambitiös tjej ;)

2010-07-13 @ 19:55:00
Postat av: Jannike

ja, mycket efterlängtad må jag säga.. och snygg blev den! =)

2010-07-14 @ 13:40:17
Postat av: Katrin

Va söta ni är flickor... Många kramar

2010-07-14 @ 22:49:21
Postat av: Linda

Åh va fin den blev, fixade du den själv eller gjorde din lilla mor de?

2010-07-15 @ 11:31:43
Postat av: Katrin

Hej Linda! I did it all by myself!!! Mutti gjorde inget annat än att berömma resultat.

2010-07-16 @ 12:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0