Jag har det!!!

Det är sommar!!! Nån som undgått det, skulle knappast tror det. Och det innebär för mig att jag vill allt annat än att jobba. Ja vill sola,bada i Pinacolada. Då min budget är något ansträng då jag nu lever på första lönen (insamlad under studietid) utan stöd från CSN så trodde jag att det skulle bli en omöjlighet att åka till GBG och slå runt med Schennyt som planerat så jag fick avboka. Men Gud hade andra planer. Först lägger han ut 220 kronor på just den lilla väg jag cyklar från och till jobbet på just den tid som jag va på väg hem från mitt jobb. Ödet. :) Sen visade det sig att faderskapet inte alls behövde sin bil under helgen för att skulle åka med sitt gubbgäng till Årgäng. Och jag vet inte vad det va med min pappa, kanske kände han sig ung och på topp när han kånka ut en helvetes massa öl ur bilen eller så var det vitring av de pengar han alltid hoppas kunna håva in efter en tripp med gubbarna till just Årgäng. (skall tilläggas att även jag hoppas på det) Men han hann meddela att bilen va full tankad och att det bara var att tuta och köra innan han försvann in i dimma. Så Götet blir det! Imorgon det vill säga i och med att jag måste jobba ikväll då det finns några gamla som tydligen inte klarar sig själva längre. Men i alla fall Sommar och sol och fest imorgon och jag känner att jag har det. Och vad är då det? Ja vet inte riktigt hur det skall beskrivas men på nått sätt kanske det kan beskrivas som en känsla av rytm. Det yttrar sig i alla fall på det sätt att jag dansar omkring till sommar musik dvs mkt Ronny och Ragge... Troligt ser det väl ut som en gravt efterbliven som fått nån form av anfall men det känns jävligt BRAAAAAAAAAAAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0