Ett litet inlägg så här på kvällsqvisten

Är du..

Arrogant: Kan va när jag e full

Osäker: I mellan åt speciellt inför teknik

Trött: Konstant kan nog stå och sova

Intressant: Absolut alltid

Smart: För det mesta

Barnslig: Gud ja

Skoltrött: Nope lite omotiverad bara

Rolig: Försöker nästan alltid att vara det

Pratglad: Ja iblan mer i bland mindre

Frågvis: Ja helst när jag vill irritera min mamma

Organiserad: Som otto vill ha en dymo label writer så jag kan namnsätta allt i mitt hem

Hälsosam: Åt godis igår och naturdiet idag så 50 50 kanske

Blyg: Bara när jag är kär då blir jag tre och vill gömma mig bakom någons ben samt att jag får vissa andra problem som en fin flicka inte diskuterar i öppna forum

Attraktiv: Alltid

Lätt uttråkad: Ja

Vegetarian: I Love meat

Besatt: Av män JA

Pålitlig: Ja

Filosofisk: japp har en förmåga att analysera sönder saker

 

 

Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: I mellan åt men då tar jag fram min ostyxa så känner jag mig tryggare igen

Tvångstankar: hade som barn, tävlade då med min låtsas kompis och höll på tills jag vann oftast i nitendo 8 bitars

Färgat håret: relativt regelbundet

Brutit några ben: det e bara för klantar hahaha

Några piercings: Japp överläppen och underläppen (underläppen piercade jag själv med en säkerhetsnål bara för att jag trodde att pursska hade gjort det när vi va 13 kanske) Idags läget har jag inte kvar någon av dessa.

Egen dator: Yesss

Gjort bort dig rejält: Me än en gågn JA!

Bra självförtroende: ja hyfsat

Komplex: har inte alla något sådant

Kysst någon: Japps

Haft sex: Japps

Tagit nakenbilder: Ja, på Pursskas befallning. Sen när hennes mor framkallade bilderna skylde hon på att jag hade tagit dom i smyg. Vilket jag inte kan förstå att hennes moder gick på i och med att Pursska posa ganska rejält....

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope

Varit kär: Japps

Blivit kär i någon på nätet: Japps

Dumpat någon: Yess

Stulit någonting: Ja det får man väl säga att jag har gjort

Gjort något olagligt: Det vore ju konstigt om jag svara nej nu när jag har svarat jag på ovanstånde ? Så JA

 

 

Vem..

Saknar du: Min soffa och min TV vill inte jobba

Vill du döda: Tiden fram tills 22 och jag får gå hem

Rörde dig sist: En vårdtagare

Slog du sist: Min broder den ohängde

Kramade du senast: Jag visade mitt bröst för Pursska idag för att jag vet att hon blir så generad räkanas det

Kysste du senast: Micke

Vill du bli galet full med: Joel Kinnaman... Men inte för full får då har jag en tendens till att göra bort mig. Jag kan va nykter och han kan va full...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, va ni 14 när ni poserade framför kameran elle :P Roligt värre! Å va va de där me bröstet i frågan om kramar?

2009-11-11 @ 21:42:21
Postat av: Katrin

Efter närmare eftertanke va vi nog 12 ni Purrska tvingade fota henne mer eller mindre naken. Det där emd bröstet e en lite rolig grej jag försöker utsätta henne för titt som tätt då hon tycker det e så fruktansvärt genant och det tycker jag e roligt....Mohahaha

2009-11-12 @ 10:43:33
URL: http://kuttrans.blogg.se/
Postat av: Börje G

Du låter som en trevlig kvinna kanske kan man få lyssna på roliga dig över en kopp kaffe och tårta?

2009-11-12 @ 11:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0