Menigen med livet och den ständiga jakten


Vad är meningen med livet? Inte fan är det att lurka omkring i hemtjänsten med bittra kärringar. Så vad är då meningen med livet? Jag har alltid tänkt att om man vore två så har man kommit en bra bit på vägen. Och då kommer vi till den ständiga jakten. I alla fall är det så för mig jag jagar medan andra blir jagade. Visst fan är det orättvist och det är väl lite så det skall vara. Meningen med livet är väl till en viss del att det skall vara så orättvist som möjligt. Men har man då  flåsat omkring i närmare 24 år och sprungit bena av sig i jakten på den rätte så är man nu en smula trött. Man behöver en avbytar bänk en en syrgastank och lite lugn och ro. Men främst behöver man bli jagad en liten stund, bara lite i alla fall. Men även om jag efterlyser att bli jagad så får det ju ske med någon form av hyfs och fason... Inte av feeder911 som skriver följande i ett mail på spraydate


Hej! Jag tänder på tjejer som du med ett par kilo "för mycket" runt midjan. Jag skulle hemskt gärna vilja snacka med dig över MSN om det går för sig (och du använder det). Hoppas att du uppskattar att det finns killar där ute som inte kräver att du ser ut som en fotomodell, smal som en pinne, och som accepterar dig som du är, och att du inte tror att jag driver med dig eller så. För det gör jag inte. Tjocka personer går ju faktiskt runt med bevis på att de kan njuta av livet. ;-)

Lägg till [email protected] om du vill (jag är bara 23 och vill inte smiska dig trots det namnet). Skulle helst inte vilja snacka över Spray Date.
  


Feeder har kontaktat mig förr då ville han att jag skulle smiska honom och sen skulle han mata mig. Feeder har fått mig att seriöst överväga att förgått ta och placera mina löparskor på hyllan lägga mig ner och dö en smula. För att sedan uppstå börja spara pengar och sedan insiminera mig vid 35 med någon främlings spermier. För är det inte bara så jävla orättvist att när jag väl blir lite jagad så är det av en brutalt ärke mongo som troligtvis är så perverterad att han inte vet riktigt vad han skall göra av sig själv.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Som vanligt roande läsning! Hoppas du kommer på bättre tankar snart! Massa kramar till min goaste vän!!!!

2009-03-06 @ 13:25:28
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0