Bara 27 timmar kvar

Sitter på jobbet och har så jävla ap trååååååkigt.... Men nu är det bara 27 timmar kvar men jag känner att jag inte riktigt kan glädjas än i och med att jag skall jobba 14 bajsiga timmar imorgon...Varför har jag gått med på dessa pass...

Sen har jag börjat stalka en kille på happypancake oxå... Det hela började i tisdags när jag satt precis som nu och hade bajs tråkigt på min lilla rast. Tänkte jag kunde nyttja den på något vettigt vis och försöka hitta en karl till mig själv... OCh mkt riktigt jag hittade än som verkade riktigt nice, väldigt rolig och sympatisk. Så vi mejalade lite på arbetstid och sen när jag kom hem på kvällen brände jag iväg tisdagens sista mail. På onsdan slängde jag mig således framför datan så fort jag kom hem i väntan på ett spännade svar men icke. What the fuck e det frågan om?

Han som verkade så himla på....

Så i brist på stimulerande mail kontakt började jag kolla in hans bilder, en gång blev två gånger och två gånger blev tre gånger.... Det värsta med happy är att de bokförs varje liten lurk man gör. Så till slut gav jag upp insåg mig dumpad och gick och la mig efter att ha passat lanes son och lane själv ramlat in allt annat än nykter....
Sen när torsdagen kom fans där helt plötsligt ett mail och jag föll tillbax i det svarta hålet igen svarade snabbt som tusan ihop om att få ett svar tillbax men icke här sitter jag två dagar senare utan svar... Vilket har resulterat i at jag nu har varit inne och kollat in hans bilder inte fyra gånger, inte fem gånger men kanske närmare sju åtta.... Så nu vågar väl stackarn inte svara....

Va nä vaddå jag e inte alls desperat.....


Här skulle det vara en illsutreande bild som tala om hur tråkigt jag har på jobbet men jag kan ju inte ladda upp bilder på den här datan så det sket ju sig ganska grovt.....

aw weide sein

Kommentarer
Postat av: emma

Haha helt rätt, stalka folk, lika bra det =)

2009-07-11 @ 20:11:56
URL: http://wft.blogg.se/
Postat av: Elise

hehe, ett tips är ju att spara ner bilderna, så kan du kolla på dem hur mycket du vill utan att han vet om det!

2009-08-10 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0