34 timmar kvar tills semster...

Hello

Här sitter eller rättare sagt ligger jag i min vackra soffa och grunnar på faktumet att det nu bara är 34 timmar kvar tills jag går på semester.... ett åtta timmars pass sen lite sömn och så upp imorn för hemska 14 timmar. Sen sen smäller det Kutt går på sin första riktiga semester sen sommarlovet i nian....

Men då återstår ju bara frågan what shall I do....? Funderar på att plocka jordgubbar men det kan jag ju inte göra i 14 dar. Nä förslag behövs....

Sen vill jag oxå ta tillfället i akt att berätta om min utomkroppsliga upplevelse jag har dagligen allt tack vare Sanna. Tack vare henne brukar jag idag spotify den guds gåva till mig. En värld full av musik... Som jag till mina grannars förtret sjunger och dansar till så fort tillfällle ges. Dom utomkroppliga upplevelserna kommer när jag dansar in i dimman och upp på scen sen står jag där och äger... Jag ser tiotusentals fans som bara älskar mig och bara mig. Dom gråter och svimmar omvartannat...Jag e rock gurun jag är popprinssesan men framför allt är jag grymme på att dansa... Eller som min nya vän Sten-Birk uttryckte sig för en veckan sedan: Du e mest party!
För en utomstående skulle det nog mest framstå som en ganska graft förståndshandikappad männsika fått någon form a epelepsi anfall i mitt lilla vardagsrumm.

Appropå förståndshandikappad.... Så tyckte nesse, fiddes pojkvän, att det va just va vi tre brudar va. När purrska, fidde och jag kutt brände till lysekil för en vecka sen. Jag hade med mig en relativt stror sportbag på hjul med min packning. den vägde bly då jag va musikansvarig. Således var datan och mitt glassiga högtalar set med. Sen hade jag även en stor sån här plastig prasslig kasse som blivit populara att ha tvätt i fylld med sängkläder. Utöver detta hade jag oxå en lite systempåse med sprit i. en lagom packning för en natt. Men nesse uttryckte sig på följande vis. Ni e fan efterblivina, när jag åker till stunungsbaden med mitt lag då har jag med mig en ICA kasse.

Och det för mig osökt in på mäns benägenhet att änvända äckliga sletna ICA påsar.... Jag har upptäckt att dessa används flitigt av det manliga släktet. Jaja okej då använd dom då...Men ni kan väl i alla fall använda handtagen på påsen inte korva ihop hantagen och sen hålla påsen krampaktigt så som tärna i Luciatåget håller sitt ljus. Nä ni får fan ta och skärpa er på den fronten....




Jag visade denna bilden för mamma följande meningar utbyttes.
Mamma: -  Men varför har ni lindat in er?
Kutt: - Vi hade fått för mkt färg det börja bränna.
Mamma: - Men varför gick ni inte då?
Kutt: *Funderar en liten stund* - Vi fick inte för Jessika för hon hade inte fått någon färg.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha!! beskrivningen av plastpåsen var klockren.



Å med tanke på dina allvarliga brännskador borde du inte hånat anna för hennes burka utan själv gjort dig en! ;-)

2009-07-11 @ 20:44:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0