Konste att sänka en vinare

I sann carl shulman anda skall jag för första gången fylle blogga... Det började Hemma hos mig men en flaska guntrum vidare tog vid det till lill pattes där han som en gång hade en smeknamn som rimmar på balle fanns. Efter det kom vi till bryggaren där satt det två män som jag lätt kunde tänka mig att dra över i alla fall den yngre versionen på 33. Därefter drog vi till singel och nöjd (vi är = med purrska och jag) där fanns det en i målad figur från en målar bok man hade som barn, som på avstånd ville dra över mig. Men i och med att jag inte va intresserad utan hade ögonen på den yngre versionen på 33 som följt efter, va ja tacksam att han bara ville göra det med mig på  just avstånd. Efter en flarra, en cider ett glas vin och en vit ryss försökte jag intala mig själv att jag va nykter. NOT!Vidare drog vi till torget där vi mötte upp han som förut hade ett smek namn som rimma på balle vi åt lite mat och sen drog vi hem. En bilfärd i mina gamla dars tecken, jag överlevde fast bara precis som då nästan. Då hade jag tyckte att det va spännande nu tyckte jag det var skämmande. Positivt var dock bumbibjörns themet. Skillnaden är dock att jag utan några som helst hämningar kunde sjunga med.
Det e fan gött och blir gammal ändå!

Så två glas mjölk och en alvedon sen skall jag nog va fit för fight imörn igen!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Fylleblogg ska jag med testa en vacker dag! =) Tack för en trevlig kväll, min fina vän! =)

2009-04-10 @ 19:02:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0