En ode till Dregen eller något i den stilen

Måhända att det är våren i luften som får mig att skena iväg som en häst på grönbete. Men som en pubertal och finnig pojk med en bunt fib aktuellt under madrassen eller som en hon hund som löper. SÅN BLI JAG NÄR JAG FÅR SE DREGEN! Denna rock fantast får mig att vilja göra det mest snuskiga och smutsiga grejer. Jag är öppen och villig för alla förslag som skulle kunna komma ur den ack så sexiga lilla man. Med sitt toviga svarta härliga hår sina smutsiga percingar och sin alldelse underbara stil vill jag precis som en gammal adelsdam som precis fått sin första orgasm passera alla gränser. 

 

Kommentarer
Postat av: Jessika

Så som du beskriver dina känslor för Dregen känner jag så fort jag ser en karl mellan 25 och 35 år. Desperat`?

2009-04-16 @ 22:15:23
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: emma e

hahaha underbart, ni två asså, vilket par ;-)

2009-04-16 @ 23:21:18
Postat av: Katrin

Hahaha götte fan undra om inte jag snart är där oxå alltså eller kanske va det Dregen som fick igång mig på alla cylindrar igår när jag satt och flukta framför tvn för jag är gött intresserad av lite rajtantajtan mellan lakana med nästa vem som helst av det motsatta könet med ett någotlunda hyfsat polerat yttre...

Ack och ve vad gör inte våren med oss egentligen

2009-04-16 @ 23:28:35
Postat av: Katrin

Ååå my God? Kan knappt läsa min egen blogg längre. Blir helt galen när Dregen spänner sin ljuvliga blåmelerade i mig. Why Dregen? Why? Do you have someting that i can never get?

2009-04-17 @ 12:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0