Totalt Isolerad

God dag kära medborgare!

Trodde ni att jag hade avlidit?

Nä så farligt var det inte med mig min hälsa har varit i behåll bortsett från ett litet anfall förra veckan som varade i ett dygn. Men där emot kollapsade min data så nu har den varit på Sibas service sjukhus i en månad. Detta innebar total isolering för min del. Utan hemtelefon och internet har jag inte kunnat nått ut till den breda massan på ett för mig tillfredställandevis. Men nu skall det bli ändring på det för nu är min dator frisk igen och jag har precis beställt hemtelefoni.

Det är ju egentligen sjukt att man skall behöva sitta i telefonkö för att köpa något. 10 min säker innan den lilla försäljerskan ville svara.

Appropå isolering, så är nu mitt hem belämrat med 3 målare som håller på att förfina mitt hem. Gud skall veta att jag inte är speciellt morgon pigg tillskillnad från mina tre målande vänner. Så när dom kommer instormande klockan 07.15 på morgonen ligger jag fortfarande i min säng. Snabbt slänger jag på mig min pyjamasbyxor klistrar på ett leende och går ut och hälsar. (Vill här lägga in en kommentar om att jag inte sover naken, utan alltså i ett linne, så jag möter dem inte ändast iförd pyjamsbyxor med brösten på svaj även om du jessika säkert trodde det nu. ) Sen smiter jag snabbt in i mitt vardagsrum där nu för tillfället hela mitt möblemang står. Och där sitter jag sedan och trycker för olyckligt vis blev det just inte så mkt jobb just denna veckan när dom skulle komma. Det är en tämligen lustig känsla att ha tre främmande män i sitt hem som man inte har en relation med. Som man inte för ett samtal med. Lite fången i sitt eget hemkänsla eller snarare vardagsrum.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Katrin, the one and only!!!! =) Jag VET att du öppnar meed brösten på svaj för du vill att dom i förbifarten ska klämma lite på nonchalant på dom! ;-)

2008-10-08 @ 18:01:19
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: emma e

Jag anser att du helt och hållet har rätt, det är inget elakt att berätta något sådant utan viktigt, ingen vill ha en missbrukare hemma hos sig och förhoppningsvis leder de hela till att personen får hjälp. Stå på dig =)

2008-10-08 @ 23:53:26
Postat av: Evelyn

Katrin du är tillbaka! På alla sätt ;)

Grattis till lägenheten och stå på dig! Riktigt bra gjort, väldigt o-jantelag.

Tycker verkligen mycket om det du skriver, fortsätt!

2008-10-10 @ 01:36:15
URL: http://evelynmok.blogspot.com
Postat av: Katrin

jag tackar samtliga för era inlägg och kan konstatera att knarkar vännens far fortfarande är den enda (eventuellt även hans fru)som anser att jag gjort fel. Vad säger det om dom?

2008-10-10 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0