Efraim klåfinger har flyttat in


Bestämde mig för en lugn fredag kväll framför Idol med chip och dip. (Inte igår har varit super trött på det) Traskade iväg dom tre cm jag har till Maxi. Inhandlade samtliga varor plus middagsmat för morgondagen, snitsel.

Jag använder mig av själv scannings systemet på maxi och vet med andra ord va jag stoppar ner i min påse. Väl framme vid kassan blir det avstämning. Mina varor blir avstämda allt stämde och jag packade ner ALLT. Kommer hem ställer kassen på diskbänken går in i vardagsrummet det jag för en monolog med en viss herr mazarin på msn. Fastnar där en stund, hinner även skriva föregående innlägg gällande mig och Marianne.

Går sedan ut i köket för att packa upp mina varor samt för att bereda min dip. Packar upp varorna reflekterar över att köttet va så billigt och ägnar även en tanke över varför det är en hamburgare på U.S orginal dippen. Allt är undan plockat förutom gräddfil chip och dip. Häller upp Gräddfil i skålen, vänder mig om för att ta ut chilisås ur kylen (brukar ha det och piffa till dippen lite) kommer på att jag använde det sista härom dan. -Jaha det får bli dip utan chilisås idag. Vänder mig om igen för att röra ner dippåsen. - Dip påsen är borta! Jaha då la jag in den då. Kollar skafferiet ingen dippåse. Kollar kylen ingen dippåse. Kollar soppskåpet, samtliga 8 låder, fin porslinsskåpet vardagsporslinsskåpet, och även mitt brötiga skåp. INGEN DIPPÅSE. Drar fram spisen, ingen dippåse! Går igenom alla skåp en gång till flyttar nu runt saker och sorterar skåpen. FORTFARANDE INGEN DIPPÅSE! Tänker att jag måste rensa tankarna lite med en ciggarett. Går ut och rökar. Kommer på att dippåse måste fastnat i plasten under köttlådan. Går tillbax till kylskåpet. - VA VART FAN ÄR MITT KÖTT! Även det är borta. Så jag går igenom kökets alla luckor skåp och låder till och med städskåpet ytterligare fem gånger. Utan resultat. Fortsätter mitt letande på toaletten i vardagsrummet samt sovrummet. Trots att jag vet att jag aldrig lämnade köket medans jag packade upp varorna.
Nu 4 timmar senare har fortfarande inte mitt köttpaket och min dippåse kommite fram.

Så jag tror att en hustomte vid nam Efraim ungefär 4-6 äpplen hög har flyttat in och helt enkelt snott min dippåse och mitt kött och gömt det.

Tycker på riktigt att detta är obehagligt och än värre lär det väl bli när köttet börjar ruttna i Efraiems mörkaste håla.

Nä men seriöst här jag blivit galen, skitsofren eller spökar det här?



Kommentarer
Postat av: Jennifer T

Haha fan vad sjukt :)

2008-10-11 @ 10:48:52
URL: http://www.firejennifer.com
Postat av: Jessika!!

HAHA!!! du åt säkert upp dipp o kött på väg hem från affären!!!!

2008-10-11 @ 15:10:50
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Elise

När jag bodde med två av mina kompisar var vi övertygade om att vi hade ett litet spöke som hette "Hemmet". Han bodde i klädkammaren och kunde typ köra liknande trick. Men du behöver inte va rädd, för vårat spöka var faktskt riktigt snäll (om än lite busig) så det är säkert ditt med.



Men ändå...skumt!

2008-10-15 @ 18:54:54
URL: http://elise1982.blogspot.com
Postat av: Evelyn

Va läskigt och skumt!

2008-10-19 @ 23:13:40
URL: http://evelynmok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0