En tråkig dag!!!

Godkväll kära läsare.

Idag har jag och Pursska diskuterar blogg diskretion. Ett otroligt knepigt ämne. Vart går gränserna. Jag har en personlig avsky till att hänga ut sitt eller någon annans liv på forum som fejjan eller i en blogg. Ändå lyckas jag. Här om dan  hängde jag ut en vän här på min blogg på ett ganska obehagligt sätt vilket jag är ledsen för. Jag passerad den näst intill hårfina gränsen med feta marginaler.

Men jag undrar egentligen vad gränsen går? Min vän Pursska kan inte en skämta lite lätt i all oskyldighet om en korv tjorre utan att bli hotad med att stämmas för förtal. Nån stans måste ju ändå folk se humorn i det hela.
Sen skall man väl inte ta det här med stämmning på för stort allvar, jag menar skulle det va så jävla lätt att stämma en bloggar skulle väl Katrin föredetta Shulman inte annat än bli stämd. 

Det är alltid nån liten tråkig mupp fan som skall sitta och ta åt sig.

För att citera Björn Gustafsson " Om man skämtar om att man har våldtagit en kanelsnäcka så är det någon som blir upprörd för dom har bakat en kanalsnäcka".

Vad tycker ni?

Vidare kan jag informera om att Herberts lik har hittats. Det hela va en drunknings olycka alternativt självmord det vet man inte. Men han återfans i alla fall in min blomstervas flytandes omkring vilket.

Med tanke på att jag har haft en tråkig dag så har jag kommit på vad mina nio porrfilmer skäll heta. (Jag skall regissera inte agera)
Härliga hetrosexuella I  II III
Behagliga Bögar I II III
Fräcka Flator I II III

Det blir nog ganska bra, då är det ju katigoriserat från början.

Kommentarer
Postat av: emma e

hörru, regisserar man agerer man, så enkelt är det, dock kan det bli problematiskt att delta i behagliga bögar för din del så den kan du få passa på =)

2008-11-18 @ 05:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0