Znark!


Hej!

Idag har jag jobbar från 7 till 4. I och med att det var ett tag sedan jag jobbade har jag sedan jag kom hem varit helt urlakad på energi.

Och vad vill man då inte hellre än att slapp framför TV:n? Men nej, då har SVT, TV3 och TV4 gått ihop i någon form av pakt mot mig som person. Där de vägrar att lägga in program av värde på torsdagar. Det ända som sänds idag är kanal fems vänner. Men och andra sidan sänder de det fruktansvärda danska programmet "unga mödrar" som borde förbjudas. Jag har länge tänkt att detta inte har varit ett program för mig. Men igår tänkte jag ge det en chans. Jag pallade max 3 minuter. Sen höll jag på att spy. Att se överviktiga, rökande och ovårdade blivande mammor som så fullständigt saknar en normal verklighetsbild var rent utsagt motbjudande.


Hade en lite stund jätte mkt jag skulle ta upp men nu har jag glömt allt så det får bli ett kort inlägg i dag.


Kram Kutt

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Ja, lura nu ut vad du hade på hjärtat, mer blogg åt folket! ;-)

2008-05-30 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0