Tant kutt på knatte disco

Goddagens!

Va ute en sväng i går och bestämmde mig för att i sann calle schulman anda fylleblogga. Men när jag kom hem vägde jag datan mot den mycket mer varma och inbjudande sängen och gissa vem som vann....

Ja vad skall man säga om gårdagen då. Trevlig förfest med nya männsikor.
Men själva utgången va väl inte direkt idealisk. Det var 18 på hotet och jag som ibland ser mig som en ganska ung själ tänkte inte så mycket på det förens vi var där och den vidriga entrén på 120:- var laggd. Då började jag räkna efter och insåg att folk som hade tillåtelse att komma in kunda vara 5 år yngre än mig. Och då har jag inte ränknat med alla som florerade där inne med falskleg.

Jag hade ändå hört att det skulle var ganska blandade åldrar, men icke. Vi va där ganska tidigt och som en flock välde de hormonstinta tonåringar som knappt fått könsår in.

För att kanalisera den ångest jag får vid sådana här sammanhang valde jag att dansa extra cp. (Här skall tilläggas att dagens tonåringar inte har någon humor, dom titta på mig som om jag va dum ihuvudet. Men det e väl så när man är tonåring och hormonerna rusar. Då måste man gnida sig fram på dansgolvet för att istället kanalisera kåthet) 
Sagt och gjort jag börja dansa extra cp men mit i ett språng knäckte det till och nu ligger jag här med ett vänster knä svullet som en handboll. Svårigheter med att böja knät samt stödja på vänster ben finns oxå vilket gör att jag haltar fram som den kärring jag är.....




Jag tänker även i detta inlägg gör en lite vädjan.
I den digitaliserade värld vi nu lever i skall de hela jävla tiden tas en massa jävla bilder som sedan florerar runt på Internet. Jag förbjuder här med människor att lägga upp bilder på mig  på facebook och kommer med strösta säkerhet ha ett horn i sidan till dem som gör det, så vitt inte bilden har blivit godkänd av mig först. Samma sak gäller bloggar. Men gällande facebook är jag nitisk.
Jag må vara både omordern och jävligt tråkig men detta är min åsikt och jag hoppas att den respekteras.

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hehe!! För sent... Finns redan bilder på min blogg! ;-) Bra skrivet iaf, du fångade kvällen perfa! =)

2008-05-01 @ 19:53:54
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: emma

Haha ja vad ska man säga? jag har aldrig varit med om något liknande på hotet faktiskt. å grejjen är att alla jag pratat med dvs inte bara vi gamla utan även dom unga som var där har sagt samma sak, det SÖG. Men det var skoj att du var med, vi gör ett nytt försök på 22 nästa gång, än har jag inte gett upp =P

2008-05-02 @ 05:31:51
URL: http://wft.blogg.se
Postat av: Jessika!!

För att slippa ett horn i sidan tog jag bort alla bilderna på Facebook. Å vad tycker du om min övermålning på bloggen? ;-) Godkänd?

2008-05-02 @ 10:16:18
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Pottkanten

Det knäckte till när du dansa, du skulle va rolig och så knäckte det till? Tyckte någon att du var rolig då?

2008-06-24 @ 14:15:02
Postat av: Pottkanten

i språnget alltså? kanske inte i knäcket..

2008-06-24 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0