Mina 3 min av ren och skär FAME

Har idag strögat omkring i min bil till diverse affärer runt om i alingsås. Bland annat hittade jag 6 latte glas och 6 små glas skålar på vinden för den underbara summan av 42 :-

När jag gled omkring i min bil lyssnade jag samtidigt på Krister i P3. Dagens ämne kretsade kring Tyskland och det efterlyste i samband med detta upplevelser som hade med Tyskland att göra. Dame tänkte jag som jätte gärna vill vara med i radio, jag har ju fan inte varit i Tyskland. Men efter en stund tänkade kom jag på att för exakt 7 år sedan och fjorton timmar sen uppehålla jag mig faktiskt i en buss på väg i genom tyskland för att slutligen hamna i Polen. Under resan genom Tyskland stannade vi vid en butik som låg efter vägen och där köpte jag helt själv och lagligt mitt första paket cigaretter.För en relativt nybliven sextonåring va detta en stor grej och jag kände en oerhörde glädje över mitt inköp men framför allt VUXEN. Med tankte på hur extremt mediakåt jag är slängde jag mig på telefon och hör och häpna de gillade min story så jag fick vara med. Under samtalet kom jag och Morgan fram till att Tyskland bär ansvaret för att jag nu är rökare så jag håller dem fullt ansvariga för min last.

Funderar lite på att stämma Tyskland förhoppningsvis kan jag då bli ekonomisk oberoende och äntligen börja stalka Andreas Isaksson.

(Vill här bara inflika för dem som är rädda för Isaks välbefinnande att jag både e blyg och rädd för aktoriteter som poliser vilket betyde att min stalkning inte kommer innehålla några perversa närmande utan att jag itsället på avstånd kommer bevakande Isak med kikare, kanske föra en loggbok över vad han gör eventullt ta några bilder. Jag har även funderat  på att i scen sätta en krock alá Nothing Hill där jag helt enkelt kommer att spilla lite apelsin jucie över Isak. Fast egentligen vore det ju bättre om han spiller något över mig, eller vad tror ni?)

Sen vill jag även utbringa ett stort Tack till Jessika som efter min radio debutt lugnade ner mig något då jag var väldigt nervös. Jessika påstod även att det inte låter riktigt som jag utan att jag i mitt nevrotiska tillstång slänger mig med en Göteborgska. Om ni missade min radiodebut men ändå vill lyssna kan ni göra detta på sr.se/p3

Många kramar Kutt

Kommentarer
Postat av: Kuttran

Har precis lyssnat på min radiodebut egenkär som jag e förvänades över hur vuxen jag lät. Helt otroligt....

2008-05-14 @ 16:52:14
URL: http://Kuttrans.blogg.se
Postat av: Jessika!!

HAHA! Du e grym!! =)

2008-05-14 @ 19:58:40
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Elise

Jag hittar inte vart det är du pratar! JAG VILL LYSSNA!!!

2008-05-15 @ 12:48:09
URL: http://elise1982.blogspot.com
Postat av: Jennifer Tiderman

Hahah :D:D:D

2008-05-15 @ 13:43:13
Postat av: Elise

Sååå, nu har jag lyssnat på dig och hur du lät i radion. Kan väl säga att det inte riktigt lät som dig på rösten, men ska sanningen fram så tycker jag att dialekten är den samma. Jag tyckte att du gjorde dig väldigt bra i radion. En bra radioröst har du minsan! Men du, en sak undrar jag över. Du skriver i inlägget att du kör bil, men jag tycker att du låter aningens anfådd när du pratar. Vad är det du gör EGENTLIGEN????

2008-05-15 @ 20:33:22
URL: http://elise1982.blogspot.com
Postat av: SBN Hanna

Haha.. man kan ju inte skratta lite när man läser din blogg :) Grymmmt

2008-05-20 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0