En jättebra dag

Today har varit mer eller mindre underbar!


Dagen inleds med ett mail från min handledare där det står att den inrikting jag valt gällande mitt exjobb funkar. Phu slipper gräma mig över det....Så jävla skönt.

Sen va ja på lägenhetsvisning. En två på 61 kvm för en rimlig slant. Lägenheten var i alla fall tip top så jag hoppas verkligen att jag får den.

Sen på kvällen ringde min far och fråga om jag ville hänga med på fotbolls match den 26/5 Sverige mot Slovenien. O my god jag skall äntligen och förhoppnings vis få se min blivande äkta hälft live in action. Ja bara längtar....

Är det någon som har lust att påminna mig om att jag måste låna en kikare av min bror?

Cyanora

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hehe!! Du kanske vill låna en dreggellapp av Alwin när du ska på matchen??

2008-05-16 @ 08:01:14
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Pottkanten

Vad betyder Cyanora?

2008-06-24 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0