Världens sämsta bloggare

Man kan tro att jag är världens sämsta bloggare och jag är nog inte långt därfrån. Men grejen är den att jag har bytt blogg....och sen bytt tillbax igen.

Härom veckan när jag skulle blogga gick det inte. Så jag bytte. Jag skulle skriva här att jag bytt blogg och det funka fortfarande inte. Förbannad blev jag så jag drog tillbax till min nya blogg och skrev ett nytt inlägg. Men så visade det sig att den va kass gällande hur många foton man kunde ha i ett inlägg. Så då sket jag i den nya bloggen och gick tillbax hit. 

Så jag vill nu informera om att det finns en mängd närmare bestämt 4 st inlägg med detta som e nya. Så missa nu inget.

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Äntligen, äntligen uppdatering!!! =) Som jag längtat. Jag har inte märkt något om att de finns maxgräns för antal foton på metrobloggen? För jag antar att det var dit du bytte??

2008-06-12 @ 22:15:16
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Pottkanten

Va inte så hård emot dig själv.

2008-06-24 @ 14:22:03
Postat av: RAMON

hej po er

2008-10-30 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0