En klämma som krossar oss alla


I torsdags hade min mor ett samtal med min brorson som är 4 ½ år gammal. Alltså hennes barnbarn. Det diskuterade morgondag.

Min brorson sa då att det var lördag imorgon. Farmor korrigerade och sa att det egentligen var fredag fast att den var lite speciell.

Då frågade Simon som min brorson heter om det var en klämdag. Farmor svarade att det kunde man säga att det var (Nu får vi ju hoppas att hon sa det för att hon inte orkade gå in mer i diskussionen för det är egentligen ingen klämdag och jag förutsätter att min 50 - åriga mor vet detta.) Min alldels bedårande brorson frågade då sin visa farmor följande:

- En klämdag, är det någon som sätter en stor klämma över hela världen då?


Kommentarer
Postat av: Jennifer T

hhhaahahaha ahahahhahhaha :D

2008-06-13 @ 13:17:28
URL: http://www.metrobloggen.se/firejennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0