Retards på Spraydate

Har nu i ca ett år haft en sida på spraydate. Man måste ju prova detta med nätdejtning.
Hitills har det väl gått så där. En katastrofal dejt med en kaffeberoende ekonominörd.... Dejten ägderum på universeum. Ni som har varit där vet ju att byggnaden är fylld med ett X antal svängdörrar och varge gång vi passerade en svängdörr så gick min dejt för sakta så att han fick dörren i ryggen och flög in med ansiktet in i dörren framför. Sen hadde människan mage och stå och oja sig: - Aj aj min fot. Jag som inte kan hantera sådan situationer började intensivt studera ett informationsblad om markrill. Jag menar vad fan trodden han att jag skulle ge mig in i hans patetiska och fruktansvärt osexiga självömkande fars. Kanske låna ut min axel som stöd. Fan heller se till att gå ordentligt istället.

Nu när jag tänker efter lite så minns jag faktiskt en liknade händelse som inträffade under min gymnasietid. Jag hade då träffat en kille på sticky, vi kan kalla han för TE & FIL. (av den anledningen att han kunde ha hetat så) I alla fall jag och TE & FIL hade hånglat lite smått på sticky.  Jag trodde då att han var ett litet brat barn som verkade intressant (har altid haft en skev inställning till brats) i alla fall så bytte vi nummer och efter påtryckningar från bullen och schennyt mina gymnasievänner så hörde jag av mig till honom och han hänngde med oss ut en kväll. När jag fick se TE & FIL igen insåg jag att det inte alls va något brat barn utan en ganska lite kille som var vegitarian (dvs hudtyp askgår) och gick klädd i marwin tröjorn från år 1997. Högsta önskan för TE & FIL var att bli ingengör och läsa vis Chalmers och detta intresserade mig då Saidas (om ni kommer ihåg henne, tjock synsk tant som satte i TV och berättade för folk vad dom kunde hitta sina borttappade fiskespö) bro, Uno i en liten sians  talat om för mig att jag skall gifta mig med en ingengör, så jag gav TE & FIL en chans.
Om jag minns det rätt så hade vi varit och festat på den otroligt sunkiga krogen sejdeln i majorna (man måste dock bara älska den pågrund av dess namn som den fått med anledninga av alla sejdlar i olika utformningar som hänger i taket) och jag antar att vi traskade genom majorna på väg hem till bullen. Helt plötsligt snavar TE & FIL över en trottoarkant, som jag har nämt tidigare kan jag inte hantera sådana här situationer så jag fortsatte att vandra, men efter ett tag inser jag att ingen följer efter mig så med tunga ben och ett något förbannat ansiktsuttryck tvingas jag gå tillbax. Där ligger TE & FIL på marken och åmar och hulkar om vart annat,  Schennyt och gapskrattar stående vid sidan om och Bullen ligger på marken och masserar den lätt stukna foten med nyväkta moders kännslor. Perosnligen är jag mest förbannad och då främst på bullen för att hon uppmuntrar detta beteendet. Jag frågar väl lite surt om vi kan tänkas gå vidare men då börjar TE & FIL yla om hans förstörda fotbolls kärriär.....

Fattar inte varför män i mitt sällskap inte kan hålla bena i styr.

Syftet med detta lilla inlägg var egentligen inte att berätta om TE & FIL utan att visa upp ett litet mejl som jag fick i min inbox på spraydate här om dan. Detta mail belyser verkligen vilka cirkus freaks som utgör majoritet på spraydate. Histotien bakom detta mail var att mannen i fråga hadde frågat mig om det fanns intressse för mysiga och diskreta träffa, jag kände omgående CP vibrationer men var ändå tvungen att fråga vad det inbar med diskreta träffar Jag fick följande svar:

Ja du, jag menar att man smyger lite med det, att inte ALLA behöver få veta osv, jag vill helst inte använda kondom heller, jag är 100% ren har aldrig haft någon könssjukdom, hur är det med dig?? Vi kan träffas och ha sex i min bil, ute i skogen eller så....

Jag kände att jag inte kunde missa ett sådanr tillfälle att få vara brutalt ärlig så jag citerade spetz och skrev:

Du är störd på riktigt!

Det är stunder som denna man förlorar allt hopp...... I

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Mer mer!! Du skriver så kul!! =) Om du får brist på skumma saker att skriva om så finns ju både mina och annas ex att dra upp! HAHA!! Vill du ses en stund imorrn förresten? Jag ska in till stan mitt på dan typ...

2008-01-16 @ 17:07:13
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Bullen

Ja måste bara säga att du har lyckats återberätta historien om Te&Fil underbart bra, längtar till du får tillfälle o skriva ner den spännande fortsättningen om mickro branden...
Inser i dag att du hatade mig mycket i denna situationen, men trodde det va över nu? Det ringde nämligen en viss msnare till mig härrom dan o grät, han trodde ja hade dött i cancer. Enligt uppgifterna va det du som hade varit i farten. Men nu föratår ja varför, agget ligger kvar / love
bullen

2008-02-04 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0