Män och deras förhållande till nakenhet...

Jag har nu under en tid grunnat ganska mycket på män och hur de förhåller sig till nakenhet i grupp med andra män.
Det är så här att min vän Fidde Ladde har en pojkvän som spelar fotboll och när dom då träffas inom laget händer det mer än sällan att dom klär av sig nakna och utövar vissa aktiviteter. Det kan tillexempel vara brottning i snön, NAKNA.
Och nu i höstas när det var avslutning för säsongen så åkte hela laget i väg till ett hotell och framåt små timmarna när laget hade konsumerat en mängd alkohol drog det sig tillbaka till sina rum. Väl på rummen införde de ett naken rum, och för att överhuvudtaget få komma in i rummet var man tvungen att klä av sig naken. Där satt dom sedan inne på rummen NAKNA rökte, drack och hade de trevligt. Tre killar tog en gemensam power nap, sked , NAKNA.

Jag har även dissuterat detta ämnet med en kille i min klass och han har bekräftat detta fenomen. Det är nämligen så att han och hans manliga vänner brukar arrangera naken middagar där det ändast klar sig i förkläde.

Under förra året satte Kalmar FF ihop en lite film om just hur det är att vara Kalmar FF och vad jag har förstått så fins det även här ett x antal scener där det inte är helt påklätt.

Jag måste fråga :VARFÖR?

Om ni har någon teori om detta lämna då gärna en kommentar

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Men Katrin... de e ju inte bara män som håller på så. Kommer du inte ihåg när vi grillade och spelade spel alldeles nakna i gillestugan? Mohaha! Not!

2008-01-18 @ 19:34:18
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma E

Hemskt intressant måste jag säga, men jag tror nog att killar är fruktansvärt nyfikna på varandra och på fyllan känns det väl okej att vara nakna och titta lite å känna lite för den delen. För nyktra händer det väl inte så ofta att dom beter sig så här? Men ta reda på hur det ligger till, jag vill veta =P

2008-01-19 @ 04:54:34
Postat av: Katrin

Hej!
Tackar för era kommentarer. Jo Emma gällande brottningen i snön skedde detta nyktert. Naken rummet på hotellet var ju raka motsattsen. Inisativen till Naken middagarna får man väl anta ske nyktra.... Men den ända förklaringen jag hara fått till detta är att det är TREVLIGT.....Jag fattar inte....Ni som har karlar kan ni inte forska lite i detta och återkomma

2008-01-19 @ 13:41:09
URL: http://kuttrans.blogg.se/
Postat av: Elise

Ja, det är skumt. Verkligen skumt. Men jag tänker såhär. Killar är ju oftast väldigt rädda för att på något vis bli misstänkta för att vara gay. Dom gör typ allt för att man inte ska tro att dom är det. Sen slår det liksom över. Dom kan inte hålla sig, sen slutar det i såna där smaklösa "lekar", eller nåt. Vi tjejer har nog hittat en lite jämnare balans. och du...vem i klassen sa det? Give me a hint!

2008-01-19 @ 14:03:37
Postat av: Katrin

Ja du Elise det kan nog vara sant. Mannen i klassen äger en ärtig bil....Hahahah Vem kan det vara?

2008-01-19 @ 17:26:51
Postat av: Elise

Först vart jag aningens chockad av ditt svar. Men sen kom jag att tänka på den ärtiga bilens ägares kompis, och då föll allt på plats. Jag kan mycket väl tänka mig att det är dennes upptåg. När jag tänkte efter hade jag nog hört detta förrut. Men hade förträngt det och lagt det i mitt innersta inre. Nu kommer det nog tyvärr jaga mig för all framtid! Ungefär som Sofias morotsberättesle... AHHHH!

2008-01-20 @ 18:35:57
Postat av: Katrin

Ja sophias berättelse kommer väl att jaga oss alla tills den dagen vi dör....
jasså så du menar att den långa versionen av duon har en tendens till att ta av sig kläderna....ja det e sanerligen ett mysterium....

2008-01-21 @ 00:45:30
URL: http://kuttrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0