I Do

Ville bara ta tillfället i akt att informera om tre män (mina män så don´t pill). Har för avsikt att gifta mig med någon av dessa, men för att det skall bli rättvist får vi köra först till kvarn systemet.


image3

Man Nr 1 Andreas Isaksson
Precis som Lagerbäck, så är du mitt förstahandsval
Ordet Mumma beskriver hela dig mycket väl.

image4

Man Nr 2 James Masters
Denna bild behöver väl egentligen inte kommenteras den har och säger allt....

image5

Man Nr 3 Adam Brody

O.M.G (Oh My God) jag kan inte andas, jag får igen luft......


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Dom kan du få behålla. Bara du inte rör min Paulie i Orange County Choppers! =)

2008-01-17 @ 20:48:40
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Anders....igen....

Katrin..du svarar inte på mitt meddelande...har något blivit fel? Var det mina byxor? Stirrar jag för mycket?

Kram och massa massa mys...tills vi ses ....

/A

2008-01-17 @ 21:15:07
Postat av: Flört-Fia

Moaaahahahahaha.....du kan få behålla han james som häver sig upp på stången men han under tar jag! ...tjo!

2008-01-17 @ 21:16:28
Postat av: Jessika!!

Åh Katrin, jag ser att Anders har kommenterat igen....
Du berättade ju igår att du var intresserad av honom och inte ville något hellre än att stryka över hans manliga bringa. Trodde han skulle ligga med på listan med "dina" män...

2008-01-18 @ 11:02:15
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0