Förslag på att kanalisera ångest och frustration

Någon gång ibland kan det ju vara så att man känner både ångest och frustration. Just nu sitter jag tillexempel med en hemtenta och det går väl så där, det är bara så seeegt.... Men ångest och frustration kan uppstå vid andra tillfälle här i livet tillexempel om man har tvingats att umgås med en minus människa. En sån där person som äter upp en själ inne från och ut. Eller om man tillexmpel jobbar i butik och möter en jobbig kund. Men uppfinningsrik som jag egentligen inte är har jag ändå kommit på några sätt som får ångesten att skingras.
För att dessa tips skall fungera måste du ha dos med humor och jävligt mycke inlevelse.....Du bör kanske heller inte utöva dessa avstressande övningar framför folk....

Tips 1 : Säl dansen. Sätt dig ner på en stol, lyft upp armarna så att armbågarna pekar ner mot golvet. Böj fingrarna i en båge och vinkla händerna lättbakåt. Slås sedan ihop handlederna och låt som en säl..... För att få det bästa ljudet, skut ut hakan alá underbett och jobba på fram ett nasalt ljud som ändå bottnar sig i maggropen.

Tips 2: Duscha på huk.Klä av dig kläderna ställ dig i duschen eventuellt badkar går ner i huk ställning. Duscha sedan som vanligt. (patent tillhör Spetz)

Tips 3: Dunka huvudet i väggen: Ställ dig med tårna intill golvlisten och börja headbanga.

Jag lovar er att dessa tips kommer skingra era tankar.... Tips två och tre kan hjälpa genom att faktiskt bara tänka sig i genom processen.

image6



Lycka Till!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hehe! Skall genast prova dessa tips... Not. Mera blogg åt folket!! :-)

2008-01-20 @ 18:35:19
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Evelina

ja, eller så går man in på din blogg å har förlorat ytterligare tid som skulle vart till hemtentan... vem bryr sig??

Andreas Isaksson... skit i honom... enligt MKT säkra källor är han riiiiktigt assstråkig...

hemtenta nu... ska bara tvätta först... å One tree hill gick visst igång på tv... å hade ja inte oxå väldigt mkt disk...

2008-01-20 @ 19:08:42
Postat av: katrin

O.M.G Evelina har du kontaker som har kontakt med andreas.....Oh tell me varför e han tråkig....Jag dör fan va spänande.
vet du om att jag har funderat på att börja stalka honom om jag blir ekonomiskt oberoende.

2008-01-20 @ 23:17:41
URL: http://kuttrans.se
Postat av: Jessika!!

Fan vad du e seg på att blogga!! Var de kanske idag du skulle ha det heta mötet på cafét??

2008-01-21 @ 17:19:54
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Micke

Testade precis säl-knepet =) För stunden blev det mycket roligare åtminstone, även om det kanske inte tar bort hela min ångest inför framtiden.

2008-01-23 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0