Efterforkning kring mäns nakenhet

Jag ställde mig för några dagar sedan frågan omvarför män gärna klär av så kläderna i grupp. Detta visade sig vara ett ämne som berörde och intresserade många....Man ställer sig ju gärna frågan VARFÖR?

Som skapare till denna blogg kände jag mig manad att göra vissa efterforskningar. Så jag har nu varit i kontakt med en man som hävdar att han finner nöjet i att gå naken i och med att det käns lite förbjudet. Han gillar även kombinationen att ha en tröja men INGA byxor på grund av att det käns både konstigt och förbjudet och på så vis skall detta då krydda tillvaron lite extra.

Dejtade en gång en kille som ville vara rockig, han brukade spela luft gitarr till Gun's and roses naken. Detta fick jag bevitna vid ett tillfälle. Och det jag då känner att jag inte riktigt kan relatera till e den lilla gynnaren mellan benen som i denna konsert sväng både hit och dit. Min gamla vän Bullen en gång sa att slaka snoppar är det värsta som finns och även om jag kanske inte vill påpeka att jag fullständigt håller med ( nån funktion fyller dom väl för mannen ) så måste jag nog ändå säga att den friktion som uppstår inte här specielt gynnsam, det ser ju något löjligt ut.

Har ni några vidare teorier om detta lämna då gärna en kommentar....

image8

Vill även påpeka att jag själv anser att jag inte på något sätt är perveterad, utan denna bild finns här ändast för att styrka min teori.

Ha de gött (om ni kan med tanke på bilden)

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Men varför la du upp en bild på ditt ex?? E inte de lite avslöjande... du kunde iaf målat över hans ansikte. Jag blir även grymt nyfiken på vem mannen e som tycker de känns förbjudet att traska runt i tröja och naket kön.

2008-01-22 @ 20:59:17
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hejsan!!!!
Oj då jag trodde inte att det syntes....Fan kanske ska ta bort bilden....
Mannen som gillar kobnationen tröja och naken kön e en kille från spraydate som jag har snackat lite med på msn.....hur va det nu retards från spraydate? hehe

2008-01-22 @ 22:10:19
Postat av: Emma

väldigt intressant det här. jag tror vi må¨ste ta reda på när nått sånt här mans möte ska ske nästa gång och gömma oss i buskarna och kolla vad dom egentligen sysslar med. det kan juh faktiskt vara så att alla killar är bisexuella och måste få utlopp för homosidan ibland och gör det i smyg för dom skäms. eller så tycker dom det är skoj att visa upp sina kön, vi alla vet väl hur stolta killar brukar va över dom, oavsett size
lixom!

2008-01-23 @ 09:50:25
Postat av: Bob

Tung pungen ser ut..

2008-04-02 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0