Åldersnoja, panik och den biologiska klockan

Jaha om ca två månader och 7 dagar fyller jag 23 och jag bor fortfrande hemma.....

Ca fem månader tar jag examen och då skall man ut i arbetetslivet.....

Om ca 1 månad kommer min chef ringa och fråga om jag tänker inställa mig som trädgårdsvaktmästare på göteborgs störta kyrkogård.....

Funderar på att bli ekonomiassitent....Men det visa sig att man oftast inte anställer någon under 35 med tanke på att man vill rutinerade ekonomiassistenter...Hur fan skall JAG då få nån erfarenhet....

Jag e snart 23, min biologiska klocka tickar.....Om jag typ inte hittar en karl NU kommer jag kunna vara mormor till mina egna barn....

Tänk om jag inte får något jobb efter min utbildning så att jag om 25 år tal emot en guld klocka från göteborgs kykogårdsförvaltning....eller inom äldrevården...

URCH JAG MÅSTE NOG HA EN DRINK

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Ja, du kommer bli kvar på kyrkogården och gå i din fars fotspår. Kommer köpa dig ett torp i Floda där du ska renovera men de kommer aldrig bli klart. Du kommer starta ditt eget katthem och när de e extra knapert käkar du kattmat. Not. Du kommer vara den enda i min umgängeskrets som har utbildning. Kärleken finns säkert framför dina ögon, du behöver bara kolla dit runt o inte vara så kräsen! ;-) KRAM

2008-01-24 @ 16:37:05
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Fan va kass du e på att uppdatera din blogg. skäms.

2008-01-27 @ 22:27:33
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0