Måste jag åka till centerumhallen?

Hej

Måste bara säga att det va bättre förr.
När jag va liten och bodde på orten gud glömde, fanns det alltid varenda dag minst tio bananlådor som man fick ta i vår lokala butik centrumhallen.
Nu när jag är stor och skall flytta finns det inga absolut inte en enda jävla bananlåda. Är det så att i dagens jävla skit borgliga samhälle har butikerna gått ihop och uteslutit bananlådan för att vi skall köpa svindyra flyttkartonger?
Nu skall jag inte romantisera sollebrunn och centrumhallen för är det så att det i alingsås i dags läget inte finns några bananlådor så har det väl under en längre tid inte funnits några jävla bananlådor i sollebrunns centrumhallen.
Nu kanske ni tycker att jag skall ha lite tålamod. Men då skall jag tala om för er att jag har små rekat efter bananlådor i nästan en månad nu och idag gjorde jag en rejäl räd och fin kammade alingsås samtliga matbutiker (kollade till och med hemköp och lidel utan resultat). Min sista anhalt var ica supermarket och där fanns en bananlåda som tillråga på allt var fuktig. Men vad göra? Nu står min enda bananlåda på tork och om gud är god så ser han till att mitt bohag får plats i min bananlåda. Hahaha tror inte ens gud den allsmäktige skulle klara av att komprimera mina pinaler till att få plats i EN bananlåda.

Har ni några tips på vart man kan få tag på bananlådor eller liknande så kan ni ju höra av er.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Elise

hmm, mitt tips är nog tyvärr att du ska köpa kartonger. Har aldrig förstått det där med banankartonger. Det är ju hål i mitten! Jag vet man kan lägga typ tidningar eller nåt men man måste ändå va livrädd för att allt ska ramla ur. Köp ordentligt på IKEA eller nåt istället. Dom är asbra! vill även tillägga att jag på de senaste 7 ½ åren har flyttat 12 gånger (hmm, eller är det 13?)

2008-08-20 @ 19:31:40
URL: http://elise1982.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0