Jag flyttar

Nu efter 23 år och några månader är det äntligen dax att flytta hemifrån. Bortsett från några halvdana försök tillsammans med barkman och bullen skall jag nu stå på mina egna ben för första gången. Vilket skall bli najs. Jag har ju i och för sig vetat detta i över en månad men alla vet väl vid detta laget att jag är världens sämsta bloggare och sen har jag faktiskt haft lite annat att tänka på.... :)

Nu är det bara ca 23 dagar kvar och jag har lite ångest över hur jag skall strukurera skiten dvs flytten.....Nu hinner jag inte skriva mer för nu skall jag hugga mat...dvs hacka sallad


Kommentarer
Postat av: Jennifer T

:D nice!

2008-08-09 @ 17:40:56
URL: http://www.garaget.org/firejennifer
Postat av: Jessika!!

Du ska nog klara dig galant utan mamsen!! =) Tror du kommer trivas i din lägenhet som tusan!! =)

2008-08-11 @ 19:28:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0