Nä men jag blir så jävla förbannad

Jaha han inte ens skriva klart föregående inlägg... Innan det kommer in en skallig man här på bibloteket och slänger upp sin as snygga mac. Jaja du skall ju inte tro att jag inte vet vad du håller på med hålla på och stila på detta sätt...Kolla på mig kolla på mig jag har en mac.
Och vet ni vad han gjorde sätter på musik och inte vilken musik som helst utan något konstigtstressfullt orientalisk skit....Alle alle sjunger dom...Det vet val alla att det skall va tyst på ett biblotek. Förutom den blinda damen som hojtade över hela stan att biblotikaren skulle ha en väldigt trevlig dag....man behöver ju inte överdirva han gjorde ju bara sitt jobb. Antar att hon hitta sin katt och solrosbok tillslut-
Tillbax den skallige mannen nu har han stängt av sin skit musik... Så nu kanske jag kan återgå till mina studier i lugn och ro....


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

ÄNTLIGEN BLOGG! Som jag har saknat dina skumma inlägg! ;-)

2008-04-07 @ 19:03:00
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0